top of page

POKALBIŲ MENAS IR KONFLIKTŲ PSICHOLOGIJA

Bendravimo srityje pokalbio menas ir konflikto psichologija atlieka lemiamą vaidmenį. Šioje paskaitoje gilinamasi į tai, kaip pokalbiai gali būti ir menas, ir mokslas, tyrinėjama konfliktų psichologija ir veiksmingo jų sprendimo strategijos. Išnagrinėsime įvairius vaidmenis, kuriuos asmenys gali prisiimti konfliktų metu (pavyzdžiui, vengimą, varžymąsi ar kompromisą ir pan.) ir aptarsime kiekvieno vaidmens privalumus ir trūkumus.

KAM SKIRTA?

Ši paskaita skirta visiems, kurie nori patobulinti savo bendravimo įgūdžius

ir pagerinti požiūrį į konfliktines situacijas. Nesvarbu, ar esate vadovas, komandos narys, pedagogas, ar tiesiog siekiate sustiprinti asmeninius santykius, šiame užsiėmime gausite vertingų įžvalgų ir praktinių įrankių.

Mokymus veda: Teisininkė, psichologė Emilija Kazancevė

PROGRAMA

Šioje paskaitoje pateikiamas išsamus požiūris į pokalbio meno įvaldymą ir konfliktų psichologijos supratimą, savo ir kitų poreikių pripažinimą. Derindami teorines įžvalgas su praktinėmis užduotimis, dalyviai įgyja vertingų įgūdžių, padedančių padidinti jų bendravimo efektyvumą ir drąsiau bei kompetentingiau valdyti konfliktus.

Pokalbio menas:

Pagrindai ir technikos.

Aktyvus klausymasis. „Dauguma žmonių nesiklauso su ketinimu suprasti; jie klauso turėdami ketinimą atsakyti“. Didelę savo gyvenimo dalį praleidžiame pokalbiuose, tačiau tik nedaugelis iš mūsų įvaldo aktyvaus klausymosi meną.

 

Aktyvaus klausymosi elementai, kliūtys ir išeitys. Gilinsimės, kaip aktyvus klausymasis, empatija ir strateginis klausinėjimas gali pagerinti jūsų pokalbius ir užmegzti stipresnius ryšius. Aptasime technikas, kaip iš tiesų išgirsti ir suprasti kitus, kokie poreikiai slypi už kalbančiųjų žodžių, o tai gali sumažinti įtampą ir paskatinti produktyvesnį dialogą.

Konfliktų psichologijos supratimas

Susipažinkite su psichologiniais konfliktų pagrindais. Supraskite, kodėl kyla konfliktai ir kaip skirtingi žmonės vertina konfliktines situacijas. Svarbu žinoti ir atpinti dažniausiai pasitaikančius psichologinius modelius ir jų poveikį konfliktų sprendimui.

Vaidmenys konflikto metu - privalumai ir trūkumai.

Per praktinį užsiemėmimą atrasime įvairius vaidmenis, kuriuos žmonės prisiima konfliktų metu, (pavyzdžiui, vengimą, konkuravimą, kompromisą, prisitaikymą ar bendradarbiavimą) ir kiekvienas atras savo vaidmenį, kurį dažniausiai prisiima. Apžvelgsime kiekvieno vaidmens privalumus ir trūkumus ir kaip juos panaudoti, kad efektyviau spręstume konfliktus.

Susisiekite

Smilčių st. 5 (2nd floor)

Klaipeda, LT92277

Monday - Friday

9:00 - 18:00

All rights reserved © 2003 - 2025 Veda vidus - Klaipeda's Social and Psychological Support Center

Tel. +370 46 35 00 99

El. email: info@ksppc.lt

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page